Customer Service Luxury (Flemish or Dutch)
An excellent opportunity as Customer Service B2B for the Global Customers and Distributors is available now in Barcelona within an important multinational of the luxury sector. About the job: In the position of Customer Service, you will be responsible to manage all the interlocution between Clients and Distributors in the Logistics process of the Order to Cash (orders, deliveries, returns, claims and bad debt). It is mandatory to speak Spanish in a native or bilingual level and be fluent in English (another European language would be a plus).
Functions:
• Centralize the relation with the Customers in the order to cash process (review and provide
information of the situation of their orders, products, deliveries, stock, invoices, collections, common
incidences,…)
• Manage the Order & Delivery management process (solve the problems to be able to create the sales
order, review and unblock the orders for delivery)
• Manage the incidences or delays in the order delivery process (modify orders and deliveries, interact
with the Logistics Department for delivery issues, follow-up and management regarding faults and
provide info requested by the Customers)
• Transport management (prepare the orders to send to the Customers, follow-up of the orders to
deliver and management of the info requested by the Client)
• Invoice management (review and unblock the orders for invoicing and generate the billing document)
• Manage the Overdue or Bad Debt
• Claim management (reception, analysis, registration, …)
Requirements:
• Minimum of 1 year experience in Back office or Customer Service with related functions,
preferably in the luxury sector or similar.
• It is mandatory to speak Dutch or Flemish in a native or bilingual level, English fluent and
Spanish would be a plus (not mandatory).
• To successfully fulfill your role as a Customer Service, you will demonstrate your problem solver
profile, your communication skills and ability to work with a high volume of work.
• This important multinational of the luxury sector offers a temporary position with possibility to
extend in a stable contract in an excellent working environment.
If you are a professional with experience directly related to the position and excellent communication
skills, the job of Customer Service Luxury is for you.
Apply now to this exciting position and start a new professional challenge!
Ofertas de empleo recomendadas
-
Banda salarial: NegotiableUbicación: BarcelonaFecha de publicación: 4 de mayo de 2023Una excelente oportunidad como Junior Sales & Customer Service Team Leader está disponible en Barcelona para una academia de idiomas. Sobre el puesto: En la posición de Junior Sales & Customer Service Team Leader, serás responsable de gestionar toda la interlocución con los clientes y liderar un equipo pequeño de ventas. No es necesario que la persona seleccionada haya tenido experiencia gestionando equipos.
-
Banda salarial: €28000 - €33000 per annumUbicación: BarcelonaFecha de publicación: 25 de mayo de 2023Desde Walters People nos encontramos en búsqueda de un Area Manager Junior para una reconocida empresa líder en el sector de papelería, electrónica y encendedores. Misión: Creación, mantenimiento y ampliación de la cartera de clientes de la zona asignada. Así como, dar apoyo al Senior Area Manager.
-
Banda salarial: NegotiableUbicación: BarcelonaFecha de publicación: 23 de mayo de 2023Una excelente oportunidad como Marketing & Events Specialist B2B está disponible para uno de nuestros clientes en el sector de la logística internacional. Sobre el puesto: Como Marketing & Events Specialist B2B, serás responsable de gestionar todos los eventos y actividades de marketing para promover soluciones en previsión de la demanda y gestión del aprovisionamiento. Nuestro cliente está en proceso de expansión y busca un/a profesional con experiencia en empresas SaaS y organización de eventos.
-
Banda salarial: NegotiableUbicación: BarcelonaFecha de publicación: 10 de mayo de 2023Una excelente oportunidad como YouTube Specialist está disponible para una empresa en pleno crecimiento de la indústria travel & education. La ubicación ideal es en Barcelona, pero la persona también puede estar ubicada en Madrid o Valencia. Sobre el puesto: En la posición de YouTube Specialist, serás responsable de gestionar toda la interlocución con los clientes y liderar un equipo pequeño de ventas. No es necesario que la persona seleccionada haya tenido experiencia gestionando equipos.
-
Banda salarial: NegotiableUbicación: BarcelonaFecha de publicación: 10 de mayo de 2023Una excelente oportunidad como Asistente de Marketing está disponible para una empresa de alimentación para mascotas. La ubicación ideal es alrededores de Llinars del Vallès. Sobre el puesto: En la posición de Asistente de Marketing, ayudarás al departamento comercial y de marketing a cumplir los objetivos y timings establecidos.